Pracovní sešity na druhé pololetí
redaktor, 12. 1. 2023Dárek pro žáky: vystřihovánka Agáta
redaktor, 8. 12. 2022Novinka AMOS PLUS k Živé abecedě a ke Slabikáři 1
redaktor, 10. 11. 2022Barevné pracovní sešity AMOS PLUS pro 1. ročník přinášejí možnost:
1. Aplikace získaných dovedností a znalostí materiálů AMOS.
2. Rozvoje žáků prostřednictvím náročnějších typů cvičení.
3. Budování základů informatického myšlení.
4. Vedení žáků k samostatnému písemnému projevu.
5. Smysluplného využívání oblíbených samolepek ke čtení s porozuměním.
První učebnice jsou již zabaleny a putují na školy
redaktor, 9. 11. 2022Novinka MIUč+ Zdokonalujeme postřehování (Nástroj pro zlepšení soustředění a prohlubování krátkodobé paměti dětí)
redaktor, 2. 11. 2022NOVÁ ŠKOLA, s.r.o., slaví 25 let a věnuje školám tištěné učebnice za 2,5 milionu Kč
redaktor, 10. 10. 2022Novinka barevný pracovní sešit Český jazyk 4, 2. díl
redaktor, 9. 10. 2022Nové plněbarevné vydání oblíbeného pracovního sešitu je ideálně provázané s učebnicí Český jazyk 4.
Čím se vyznačují nová plněbarevná vydání Český jazyk 4:
– mají moderní a přehledný vzhled se smysluplným využitím plné barevnosti
– obsahují různorodá cvičení systematicky směřující k osvojení učiva i souvisejících dovedností
– přinášejí pozvolný nárůst obtížnosti (úlohy nejprve jednodušší svým obsahem i formulací zadání)
Novinka MIUč+ Start do vyjmenovaných slov
redaktor, 21. 9. 2022AKCE do 30. 9. 2022: Při koupi Startu do vyjmenovaných slov pro celou třídu získáte MIUč+ na 1 školní rok zdarma. Řada pracovních učebnic Start… slouží k nastartování konkrétních vědomostí žáků, a to buď na začátku daného ročníku (Start druháka), nebo v jeho průběhu podle aktuálně probíraného učiva (Start do vyjmenovaných slov). Pracovní učebnice Start do vyjmenovaných slov je určena pro žáky 3. ročníků […]
NOVINKA Jsem čtenář 3, ROZVÍJÍM ČTENÁŘSKÉ DOVEDNOSTI NA ZÁKLADĚ PRÁCE S TEXTEM
redaktor, 15. 9. 2022Jsem čtenář 3 si klade za cíl zvládat a dále systematicky rozvíjet základní čtenářské dovednosti (s nimiž se žáci seznámili v Jsem čtenář 1 a Jsem čtenář 2), a to na základě porovnávání tří textů a následné práce s nimi.
Oproti předchozím dílům se Jsem čtenář 3 nově zaměřuje na práci s dalšími zdroji (internet, encyklopedie, odborné učební texty, beletristické texty aj.), v nichž se žáci učí vyhledávat další informace na dané téma a dále s nimi pracovat.
Jsem čtenář 3 cílí také na procvičování tvorby otázek, práci s klíčovými slovy, tvorbu myšlenkových map apod. Rovněž se snaží poskytnout žákovi popisnou zpětnou vazbu, která podporuje proces čtení. Učebnice se tedy zaměřuje na zlepšení techniky čtení, což následně vede k lepšímu porozumění textu.